Statusuri delicate

  • O zi fara tine este ca o luna de vacanta.
  • Daca te-am jignit, am savurat-o.
  • Reusesti sa faceti pe cineva sa aprecieze linistea.
  • Fiecare trebuie sa existe, dar de ce tocmai tu?
  • De ce nu mergem noi doi undeva unde poate fiecare sa fie de unu’ singur?
  • Am avut o seara foarte placuta. N-a fost seara asta, dar nu ma vait.
  • Nu v-au rugat niciodata parintii sa fugiti de-acasa?
  • Eu nu uit niciodata un chip, dar in cazul tau o sa fac o exceptie.
  • Oare este astazi o zi deosebita sau sunteti de obicei asa de tampit??
  • Nu, eu nu aud rau, va ignor numai.
  • Va rog sa nu va miscati! As vrea sa va uit asa cum sunteti.
  • Sunteti intr-adevar un argument convingator pentru paturi separate.
  • Tu ai arata foarte bine in ceva lung, curgator.Amazon, Nil, Dunare.
  • Sunteti la fel de binevenit ca si telefonul care suna in timpul sexului.